Vraag over een bestaande polis
Vraag over bestaande polis
Wilt u informatie over De Ardanta Uitvaartverzekering, heeft u vragen over uw bestaande polis of wilt u wijzigingen doorgeven? Neem dan contact op met uw verzekeringsadviseur. U kunt ook contact met ons opnemen of gaat u naar Mijn Ardanta.
Of bel ons algemene nummer: (053) 488 11 22 (keuze 3)
Meest gestelde vragen over een bestaande polis
-
Ik wil een account voor Mijn Ardanta aanmaken. Wat moet ik doen?
Inloggegevens voor uw persoonlijke omgeving kunt u aanvragen via Mijn Ardanta. U kunt dit regelen door uw Ardanta-polisnummer in te vullen in combinatie met de geboortedatum van de bijbehorende verzekerde.
Komt u er niet uit? Neemt u dan contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22.
-
Ik kan niet inloggen op Mijn Ardanta. Hoe kan ik dit doen?
Inloggegevens voor uw persoonlijke omgeving kunt u aanvragen via Mijn Ardanta. Onder het kopje ‘Account aanvragen’ kunt u dit regelen door uw Ardanta-polisnummer in te vullen in combinatie met de geboortedatum van de bijbehorende verzekerde.
Heeft u alle stappen doorlopen, maar kunt u nog niet inloggen? Neemt u dan contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur bereikbaar.
-
Ik kan niet alle polissen op Mijn Ardanta inzien. Hoe kan dit?
U kunt alleen de polissen inzien waarvan u de verzekeringnemer bent. Mist u polissen op Mijn Ardanta? Het kan zijn dat u ook premiebetaler bent van een andere verzekering, maar niet verzekeringnemer. U kunt deze polis dan niet inzien.
Onze Klantenservice kijkt graag met u mee naar uw persoonlijke situatie. Neemt u contact met ons op via de chat of bel met onze Klantenservice (053) 488 11 22.