Vraag over een bestaande polis

Vraag over bestaande polis

Wilt u informatie over onze uitvaartverzekeringen, heeft u vragen over uw polis, of wilt u wijzigingen doorgeven? Neem dan contact op met uw verzekeringsadviseur. U kunt ook contact met ons opnemen of gaat u naar Mijn Ardanta

Of bel ons algemene nummer: (053) 488 11 22 (keuze 3)

 

Meest gestelde vragen over een bestaande polis

  • Ik wil een account voor Mijn Ardanta aanmaken. Wat moet ik doen?

    Inloggegevens voor uw persoonlijke omgeving kunt u aanvragen via Mijn Ardanta. Onder het kopje ‘Account aanvragen’ kunt u dit regelen door uw Ardanta-polisnummer in te vullen in combinatie met de geboortedatum van de bijbehorende verzekerde.

  • Als u nog geen account heeft aangevraagd voor Mijn Ardanta, dan kunt u uw inloggegevens aanvragen via Mijn Ardanta.

    Krijgt u een foutmelding die begint met MA? Neemt u dan contact op met onze Klantenservice. Bel ons op (053) 488 11 22. We zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur bereikbaar. We helpen u graag verder.

  • U kunt alleen de polissen inzien waarvan u de verzekeringnemer bent. Mist u polissen op Mijn Ardanta?
    Neemt u dan contact op met onze Klantenservice om te kijken of het mogelijk is om al uw polissen in uw Mijn Ardanta omgeving in te zien. 
    Bel ons op (053) 488 11 22. We zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur bereikbaar. We helpen u graag verder.