Ga naar de hoofdinhoud

Persoonlijk advies over je uitvaartverzekering

Heb je een vraag over de uitvaartverzekering? Je kan op drie manieren advies krijgen over je bestaande of een nieuwe uitvaartverzekering van a.s.r.:

Een adviseur van a.s.r. adviseert alleen over de uitvaartverzekering van a.s.r. Eerst worden je wensen geïnventariseerd en kijken we of je een uitvaartverzekering nodig hebt.  

Telefonisch advies van een a.s.r. adviseur

Je kan zelf een belafspraak maken in onze online agenda. Kies het juiste moment, laat je gegevens achter en we bellen je op het tijdstip dat jou uitkomt. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van de afspraak. Lees meer over de kosten van telefonisch advies in de vergelijkingskaart.

Advies aan huis van een a.s.r. adviseur

Wil je advies van a.s.r.? En vind je het prettig om samen met een adviseur in alle rust aan de keukentafel te zitten? Dan helpt een adviseur van a.s.r. je graag verder. Zij vertellen je wat je rond overlijden vooraf nog meer kan regelen en wat nog even kan wachten. Bij overlijden kan onze adviseur ook een praktische gids zijn voor de nabestaanden. Lees meer over de kosten van advies aan huis in de vergelijkingskaart.

Als je contact met ons opneemt, word je doorverwezen naar de adviseur bij jou in de buurt. Je kan telefonisch contact opnemen via (053) 488 11 00.

Een onafhankelijk verzekeringsadviseur

Wil je graag een vergelijking met andere verzekeraars? Neem hiervoor contact op met een onafhankelijk adviseur. Na de vergelijking met andere uitvaartverzekeraars maak je zelf een bewuste keuze. 

Kosten voor advies

Als je nog geen uitvaartverzekering bij a.s.r. hebt, betaal je advieskosten voor een interne adviseur. De kosten voor telefonisch advies en advies aan huis verschillen. Deze kosten kun je in een keer betalen, of over 24 maanden verspreiden. Daarnaast betaal je distributiekosten. Deze kosten zijn verrekend in je premie. Sluit je een verzekering af bij een onafhankelijk adviseur? Laat je dan informeren welke kosten je bij deze adviseur betaalt.

Je kan de uitvaartverzekering ook direct online afsluiten. Sommige keuzes zijn dan al gemaakt, zoals het jaarlijks verhogen volgens de consumentenprijsindex. Bij het online afsluiten van je verzekering betaal je geen advieskosten. Distributiekosten betaal je wel en zijn verrekend in je premie. Deze kosten vind je terug in de vergelijkingskaart

Medewerkers van a.s.r. uitvaartverzekeringen ontvangen een vast salaris voor hun werkzaamheden. Zij krijgen geen aanvullende vergoeding als zij verzekeringen afsluiten.

{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 2000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }