Mijn wijzigingen doorgeven

Meest gestelde vragen over wijzigingen doorgeven

  • Ik ben verhuisd en ik wil graag mijn nieuwe adres doorgeven.

    Fijn dat u uw nieuwe adres wilt doorgeven. Heeft u al een inlog voor Mijn Ardanta?  Daar geeft u wijzigingen heel eenvoudig door. Of geeft u uw nieuwe adres door via het wijzigingsformulier.

  • Ja, dat kan op verschillende manieren.

    • Via uw onafhankelijke verzekeringsadviseur.
    • Of neemt u contact op met onze adviseurs. Dan helpen we u verder. 
  • Fijn dat u uw telefoonnummer aan ons door wilt geven. Via Mijn Ardanta regelt u dit zelf. Of gaat u naar ons wijzigingsformulier.

  • Wij kunnen uw geboortedatum in het systeem wijzigen als u ons het verzoek stuurt via het contactformulier. Het is belangrijk dat u ook een foto van uw geldige identiteitsbewijs meestuurt. Deze kunt u eenvoudig uploaden via het contactformulier. 

  • Heeft u al een inlog voor Mijn Ardanta? Daar geeft u heel eenvoudig uw nieuwe rekeningnummer door. U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur bereikbaar op telefoonnummer (053) 488 11 22.  

     

     

  • Fijn dat u uw e-mailadres aan ons doorgeeft. U geeft de wijziging eenvoudig aan ons door via ons wijzigingsformulier.

  • Heeft u net een kindje gekregen? Gefeliciteerd! Is uw kind al iets ouder? Goed dat u uw kind wilt aanmelden. Meld uw kind aan via Mijn Ardanta of via het wijzigingsformulier. Als we de gegevens ontvangen, dan voegen we het kindje toe op de polis van de verzekeringnemer onder de kinderdekking. Als het op uw polis niet mogelijk is om uw kind onder de kinderdekking toe te voegen, dan nemen we contact met u op via telefoonnummer (053) 488 11 22. Dan zoeken we samen naar een andere oplossing.

  • Bent u gescheiden of gaat u scheiden? Dan kunt u de polis overdragen aan uw ex-partner. Gaat u naar het overdrachtsformulier.

  • Uw partner of kinderen meeverzekeren? Dat kan. Neem telefonisch contact op met Ardanta om uw partner ook mee te laten verzekeren met uw uitvaartverzekering. Uw partner krijgt dan wel een eigen polis. Als u een nieuwe polis afsluit bij Ardanta, dan zijn kinderen tot 18 jaar automatisch meeverzekerd. Heeft u al een uitvaartverzekering? In de polisvoorwaarden kunt u nalezen of uw kinderen wel of niet kunt meeverzekeren. Ook ongeboren kinderen zijn overigens meeverzekerd. U of de andere ouder moet dan wel zelf de verzekering hebben afgesloten.

  • Dat kan op verschillende manieren.

    • Via Mijn Ardanta regelt u dit zelf.
    • Of gaat u naar ons wijzigingsformulier
    • Let op! Gaat het om een onjuiste geboortedatum of achternaam, dan kunt u dit aangeven via het contactformulier of neemt u telefonisch contact op met onze Klantenservice via (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur te bereiken.

     

  • U kunt uw wijzigingen heel eenvoudig doorgeven via Mijn Ardanta of via het wijzigingsformulier. Denkt u hierbij aan bijvoorbeeld een adreswijziging, telefoonnummer of e-mailadres wijzigen of het aanmelden van een kind.

  • Een opgave van de fiscale waarde van uw uitvaartverzekering kunt u opvragen via het contactformulier. Of neem telefonisch contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur te bereiken.