Premiebetaling wijzigen

  • Ik wil mijn rekeningnummer wijzigen. Hoe kan ik dat doen?

    U kunt uw rekeningnummer wijzigen via Mijn Ardanta. Ook kunt u uw rekeningnummer wijzigen via telefoonnummer (053) 488 11 22. Wij helpen u graag verder van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur.

  • Ja, dat kan. Wilt u de betalingstermijn van uw polis wijzigen van bijvoorbeeld maandelijks naar jaarlijks? Dat regelt u heel eenvoudig via Mijn Ardanta. U kunt ook de betaaltermijn telefonisch wijzigen via (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag te bereiken van 8.00 tot 17.30 uur. Of neem contact op via ons contactformulier.

    U kunt bij Ardanta maandelijks, per kwartaal, per halfjaar of per jaar betalen. 

    Let wel: Als u per kwartaal, halfjaar of jaarlijks uw premie betaalt, dan krijgt u een zogenaamde termijnkorting. Deze korting vervalt als u maandelijks gaat betalen. Wilt u weten wat uw nieuwe premie wordt? Neemt u dan contact met ons op.

  • Ja dat kan. U kunt zelf bij Ardanta aangeven op welke dag uw premie moet worden afgeschreven. Dat regelt u eenvoudig via Mijn Ardanta. Of u kunt hiervoor telefonisch contact opnemen  met onze Klantenservice. Wij zijn van maandag t/m vrijdag te bereiken van 8.00 tot 17.30 op telefoonnummer (053) 488 11 22. Of neem contact op via ons contactformulier.

  • U kunt via Mijn Ardanta of het contactformulier aan ons doorgeven dat u met een automatische incasso uw premie wilt betalen. 

    Ook kunt u uw machtiging voor een automatische incasso telefonisch aan ons doorgeven via telefoonnummer (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur telefonisch te bereiken.

  • Dat regelt u heel eenvoudig via Mijn Ardanta.

    U kunt de betaalmethode ook telefonisch wijzigen via (053) 488 11 22. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur telefonisch te bereiken. Of neem contact op via ons contactformulier.