Mijn Ardanta
-
Ik wil een account voor Mijn Ardanta aanmaken. Wat moet ik doen?
Inloggegevens voor uw persoonlijke omgeving kunt u aanvragen via Mijn Ardanta. Onder het kopje ‘Account aanvragen’ kunt u dit regelen door uw Ardanta-polisnummer in te vullen in combinatie met de geboortedatum van de bijbehorende verzekerde.
-
Ik kan niet inloggen op Mijn Ardanta. Hoe kan ik dit doen?
Als u nog geen account heeft aangevraagd voor Mijn Ardanta, dan kunt u uw inloggegevens aanvragen via Mijn Ardanta.
Krijgt u een foutmelding die begint met MA? Neemt u dan contact op met onze Klantenservice. Bel ons op (053) 488 11 22. We zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur bereikbaar. We helpen u graag verder. -
Ik kan niet alle polissen op Mijn Ardanta inzien. Hoe kan dit?
U kunt alleen de polissen inzien waarvan u de verzekeringnemer bent. Mist u polissen op Mijn Ardanta?
Neemt u dan contact op met onze Klantenservice om te kijken of het mogelijk is om al uw polissen in uw Mijn Ardanta omgeving in te zien.
Bel ons op (053) 488 11 22. We zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.30 uur bereikbaar. We helpen u graag verder.