Contact en reactietermijnen

  • Hoe kan ik Ardanta bereiken?

    Maak een afspraak als u op kantoor wilt komen
    U kunt ons op verschillende manier bereiken. Wilt u ons komen bezoeken op ons kantoor in Enschede? Maakt u dan vooraf een afspraak via onze Klantenservice. Op deze manier is er altijd iemand beschikbaar die u te woord kan staan en kan helpen met uw vraag. Uiteraard kunt u ook altijd uw vragen per e-mail of telefonisch aan ons stellen.

    Ons adres
    De Ruyterlaan 8
    7511 JH  Enschede

    Postadres
    Postbus 346
    7500 AH  Enschede

    E-mail info@ardanta.nl

    Algemeen telefoonnummer (053) 488 11 22
    Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur. 

    Wilt u dat wij u bellen? Gaat u dan naar het formulier op onze site
    Het telefoonnummer waarmee wij u bellen is (053) 488 11 00.

    Overlijden melden 0800 – 33 33 000
    24 uur per dag / 7 dagen in de week bereikbaar.

    Wij bellen u met (053) 488 11 00
    Als wij contact met u opnemen, bellen wij altijd met het telefoonnummer (053) 488 11 00. 

    Rekeningnummer
    NL86ABNA0936430222

    Ardanta is een handelsnaam van ASR Levensverzekering N.V.
    HR 30000847 Utrecht
    BTW NL001028716B01

  • Hieronder vindt u meer informatie over contact met Ardanta:

    Telefoon

    • Voor het melden van een overlijden kunt u ons 24 uur per dag/7 dagen in de week bereiken op telefoonnummer 0800 - 33 33 000.
    • Voor alle overige vragen zijn wij van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer (053) 488 11 22. U hoort eerst een kort keuzemenu. Hierdoor krijgt u de juiste medewerker aan de telefoon, die u verder helpt. We vinden het belangrijk om iedere klant voldoende aandacht te geven en alle vragen volledig te beantwoorden. Het kan -in drukke perioden- voorkomen dat u langer moet wachten als u ons belt. Duurt het te lang? Dan kunt u ons bel-me-terug-formulier invullen. Dan bellen we u terug op een moment dat het u uitkomt en wij alle tijd voor u hebben.
    • Contact via social media? Dan staat ons team van maandag t/m vrijdag tot 20.00 uur en op zaterdag tot 17.00 uur voor u klaar. Wij reageren binnen 2 uur. Lukt het ons niet om direct een inhoudelijke reactie te geven? Dan wordt uw vraag de eerstvolgende werkdag opgepakt. 

     

    Contact via e-mail of brief

     

    Mijn Ardanta
    Veel zaken (bijvoorbeeld adreswijzigingen of aan- of afmelden van verzekerden) kunt u ook regelen via Mijn Ardanta. Of kijkt u bij ‘de meest gestelde vragen’. Staat het antwoord op uw vraag hier niet vermeld? Dan kunt u uw vraag ook stellen via ons contactformulier.