Waarom ontvang ik mail van Ardanta?
Waarom ontvang ik mail van Ardanta?

Waarom ontvang ik mail van Ardanta?
Het lijkt een logische vraag, maar klanten stellen hem vaak. Regelmatig weten onze klanten niet dat ze klant zijn. Dat komt onder andere door overnames in het verleden, waarbij polissen zijn ondergebracht bij Ardanta.
"Wij sturen alleen mail naar onze klanten, omdat we hen goed willen informeren over hun verzekering. Veel mensen die deze vraag stellen, weten niet dat ze klant bij ons zijn. Misschien u ook wel. De polis is bijvoorbeeld jaren geleden afgesloten door uw ouders en misschien in de loop van de tijd door verschillende verzekeraars overgenomen, om uiteindelijk terecht te komen bij Ardanta. Wij vinden het heel belangrijk om u goed te informeren. Dan kunnen we ervoor zorgen dat het geld terechtkomt waar het hoort: bij uw nabestaanden. En daarom mailen we u dus."
Wij helpen u graag
Heeft u vragen over een verzekering, of over uitvaartwensen? Een adviseur staat voor u klaar. Neem contact op met uw onafhankelijk verzekeringsadviseur of plan online een afspraak in bij ons.