Waarom word ik gebeld door Ardanta?

Ziet u op uw telefoon dat wij hebben gebeld met 0534881100? Dan kunt u ervan uitgaan dat u een uitvaartverzekering bij Ardanta heeft. We bellen namelijk alleen mensen die al klant bij ons zijn. Wij vinden het heel belangrijk om onze klanten goed te informeren over hun verzekering en te checken of de verzekering nog goed past.
Wat kan ik verwachten van het telefoongesprek?
Tijdens het telefoongesprek checken we natuurlijk eerst even of uw gegevens nog juist zijn. Ook kunnen we u vertellen hoe u op dit moment bent verzekerd. Stelt u zich voor dat u er tijdens het gesprek achter komt dat uw verzekering niet meer bij uw huidige situatie past. Dan kan de medewerker een gesprek voor u inplannen met een adviseur. Natuurlijk bent u tot niets verplicht, maar dan weet u in ieder geval weer hoe u bent verzekerd. Dat geeft rust en ruimte.
Met welk telefoonnummer bellen we?
We bellen met het telefoonnummer: 0534881100. U krijgt een Ardanta medewerker te spreken. Samen met de medewerker kunt u een afspraak plannen voor persoonlijk advies, zodat u een bewuste keuze over uw uitvaartverzekering kunt maken. Onze adviseurs staan voor u klaar.
Wanneer bellen we?
U kunt ons telefoontje verwachten van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 uur en 21.00 uur.